مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-26دانش

دانشگاه وظیفه تبیین اقدامات محور مقاومت را دارد/ فرهنگ مقاومت نابودشدنی نیست


وظیفه تبیین اقدامات محور مقاومت و تأکید بر نابودنشدنی بودن فرهنگ مقاومت از جمله محورهای مطرح شده در نشست «دانشگاه؛ خط مقدم طوفان الاقصی» بود.

- وظیفه تبیین اقدامات محور مقاومت و تأکید بر نابودنشدنی بودن فرهنگ مقاومت از جمله محورهای مطرح شده در نشست دانشگاه؛ خط مقدم طوفان الاقصی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلال حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در نشست دانشگاه؛ خط مقدم طوفان الاقصی که دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار شد، با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها مسئله مسلمانان نیست، اظهار کرد: موضوع فلسطین به دلیل ماهیت انسانی آن مسئله تمام انسان های آگاه است، حجم جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

*فرهنگ ایستادگی در ظالم برگرفته از مبانی جمهوری اسلامی است وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: فرهنگ ایستادگی در ظالم برگرفته از مبانی جمهوری اسلامی است و مهم ترین معلم این جریان امام راحل و مقام معظم رهبری بودند، تأثیر این گفتمان به مراتب قوی تر از هرگونه حمایت مالی و نظامی است.

حسینی با اشاره به شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی هیچ محقق و اندیشمندی با نگاه تجربه گرایی باور به تشکیل یک حکومت مستقل و مذهبی نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه وظیفه تبیین اقدامات محور مقاومت را دارد/ فرهنگ مقاومت نابودشدنی نیست

دانشگاه وظیفه تبیین اقدامات محور مقاومت را دارد/ فرهنگ مقاومت نابودشدنی نیست