مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-06سياسي

سرلشکر سلامی: بسیج عظیم ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست


بسیج آن گونه که ما آن را در عرصه سازماندهی و عمل و میدان می شناسیم، عظیم ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست بسیج جهانی اسلام، مقاومت رمز پیروزی که با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم از اینکه امروز مجدداً این توفیق نصیب من شد تا در جمع فرماندهان و افسران عالی رتبه عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی کشور حضور دارم.

وی افزود: شاید مطالبی که بنده عرض می کنم، نکات جدیدی نیست، شما اشراف کافی را در خصوص تحولات منطقه دارید و نکاتی که عرض می کنم برای شما عزیزان تازگی نداشته باشد.

سرلشکر سلامی گفت: واقعیت این است که بسیج ما آن گونه که او را در میدان می شناسیم، عظیم ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه واژگانی که به کار می برم، کاملاً دقیق هستند و وقتی در کنار هم به کار می روند، صورت فلکی توان دفاعی کشورمان را نمایان می کند، ادامه داد: همه قدرت های نظامی در طی زمان با فرسایش مواجه می شوند، ارتش های بزرگ وقتی عمل می کنند در ابتدا بیشترین تأثیر را دارند و به ندرت با شیب نزولی مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: بسیج عظیم ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست

سرلشکر سلامی: بسیج عظیم ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست