مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:402023-11-30سياسي

بستر مناسب برای برون سپاری امور مالیاتی فراهم شده است


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برون سپاری امور مالیاتی می تواند به فرهنگ سازی مالیاتی کمک نماید و در این راستا نشست ها و جلسات متعددی داریم و درصدد ایجاد بستر مناسب برای برون سپاری امور مالیاتی هستیم که در این راه ارائه خدمات مالیاتی بر روی اپلیکیشن .

- ایسنا/البرز رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برون سپاری امور مالیاتی می تواند به فرهنگ سازی مالیاتی کمک نماید و در این راستا نشست ها و جلسات متعددی داریم و درصدد ایجاد بستر مناسب برای برون سپاری امور مالیاتی هستیم که در این راه ارائه خدمات مالیاتی بر روی اپلیکیشن ها و راه اندازی دفاتر پیشخوان از برنامه های سازمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از امور مالیاتی استان البرز، سیدمحمدهادی سبحانیان پنجشنبه 9 آذر در نشست مشترک با روسای امور مالیاتی اداره کل استان البرز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مالیاتی وجود محدودیت و فشار کار روی کارکنان مالیاتی را بسیار زیاد دانست و بر پیگیری جهت افزایش حمایت از کارکنان تاکید کرد.

رییس کل سازمان امور مالیاتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توجه ویژه به فرهنگ سازی مالیاتی در سطح کشور گفت: فرهنگ سازی مالیاتی دغدغه شخصی بنده است و در این حوزه فعالیت ها و اقدامات قابل توجهی انجام شده است که قبلا توجهی به آن نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر مناسب برای برون سپاری امور مالیاتی فراهم شده است

بستر مناسب برای برون سپاری امور مالیاتی فراهم شده است