مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-26حوادث

تصادف خونین در محور مواصلاتی ندوشن به میبد


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از امدادرسانی به هفت مصدوم تصادف دو خودروی سواری در محور ندوشن به میبد خبر داد.

- جواد شجاع الدینی در خصوص جزییات این حادثه گفت: طی تماس های مردمی با سامانه 112 جمعیت هلال احمر استان مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری سمند و وانت با یکدیگر و در پی آن مصدومیت و محبوس شدن چند سرنشین این دو خودرو بلافاصله تیم امدادونجات پایکاه کمربندی غربی شهرستان میبد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه شامگاه روز گذشته (شنبه چهارم آذرماه) در کیلومتر پنج محور ندوشن به میبد ( پل زیرگذر ندوشن ) رخ داد که منجر به مصدومیت هفت نفر و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان خودرو سمند شده بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: دو سرنشین محبوس شده خودرو سواری سمند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر با استفاده از ابزار تخصصی نجات رهاسازی شده و مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی توسط کد های امدادی سازمان اورژانس نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در رانندگی, از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره 112 مطلع سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف خونین در محور مواصلاتی ندوشن به میبد

تصادف خونین در محور مواصلاتی ندوشن به میبد