مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-22سياسي

تفکر بسیجی راه حل بسیاری از مشکلات است


فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب این تفکر بسیج است که این نظام را در برابر همه آفات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید بیرانوند امشب در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف استان لرستان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: خدا را به خاطر این اجتماع با شکوه شکر می کنم که همیشه در صحنه انقلاب حاضر هستید.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین و اثرگذارترین اقدامات امام خمینی(ره) تأسیس بسیج بود، قوام، تثبیت نظام ما و صدور نظام ما به سرتاسر دنیا از این تفکر بسیجی نشأت می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان بیان داشت: بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب این تفکر بسیج است که این نظام را در برابر همه آفات، بلایا و توطئه ها مستحکم نگه داشته است.

  بیرانوند، مهمترین ویژگی و شاکله بسیج را روحیه جهادی، اخلاص در عمل و مبارزه با ظلم و استکبار عنوان و تصریح کرد: آنچه امروز در غزه می بینیم، کشتار بی رحمانه و نسل کشی قرن حاضر در امتداد همان جنایات ظهر عاشورا است که یزیدیان زمان آن را به وجود می آورند.

وی اظهار کرد: آنچه رزمندگان جبهه مقاومت با دست خالی و تعداد اندک در برابر قدرت های بزرگ اما پوشالی قرار داده، برگرفته از این  روحیه بسیجی و ظلم ستیزی است که زیر بار زور و ظلم نرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی راه حل بسیاری از مشکلات است

تفکر بسیجی راه حل بسیاری از مشکلات است