مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-28اقتصادي

70 درصد لامپ های کم مصرف کشور در بانه تولید می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 70 درصد لامپ کشور در بانه ساخته می شود و کردستات به قطب تولید لامپ های کم مصرف تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش معرفی برندهای صنعتی استان کردستان، اظهار داشت: ارتباط صنعت و دانشگاه تنگاتنگ و ضروریست و ارتباط این دو حوزه بستر توسعه و پیشرفت و برندسازی را در بحث صنایع استان فراهم می کند.

وی افزود: پتانسیل های خوبی در استان در بحث صنایع شیمیایی، صنایع روشنایی، داروی، گیاهی، لوازم خانگی، غذایی، لبنی، محصولات پتروشیمی، صنایع معدنی و فرش داریم و صاحب برند هستیم، ولی متاسفانه در سطح کشور معرفی نشده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کردستان در حال حرکت به سمت صنعتی شدن است و متاسفانه به شدت کمبود زمین صنعتی برای امر سرمایه گذاری داریم و انتظار می رود در این همایش مشکلات و نیازهای صنعتی و تولیدی بازگو شود.

خلیقی با اشاره به اینکه معرفی استان به عنوان استان صنعتی با توجه به ظرفیت های موجود آن ضروری است، اظهار داشت: استان کردستان هزار و 27 واحد صنعتی دارد که 15 درصد آن یعنی معادل 131 واحد صنعتی غیر فعال است و با توجه به نهضت فعالسازی واحدهای راکد خوشبختانه به همراه شهرک صنعتی تاکنون 26 واحد راکد فعالسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد لامپ های کم مصرف کشور در بانه تولید می شود

70 درصد لامپ های کم مصرف کشور در بانه تولید می شود