مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-28اقتصادي

ترانزیت به اندازه منابع نفت می تواند برای کشور درآمدزایی داشته باشد


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه مبحث توسعه ترانزیت در دستور کار قرار دارد، گفت: امیدواریم با الهام گیری از این سیاست ها، - ایسنا/گیلان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه مبحث توسعه ترانزیت در دستور کار قرار دارد، گفت: امیدواریم با الهام گیری از این سیاست ها، بحث کریدور شمال جنوب را پررنگ تر کنیم زیرا به گفته کارشناسان، ترانزیت به اندازه منابع نفت می تواند برای کشور درآمدزایی داشته باشد.

حسین یونسی امروز سه شنبه، هفتم آذرماه در نشست هم اندیشی قضات استان های ساحلی شمال کشور که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بندرانزلی و در راستای مسائل تخصصی دریایی و بندری برگزار شد، اظهار کرد: چهار شیوه حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی تعریف شده که شامل حمل و نقل دریایی، هوایی، جاده ای و ریلی است.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی متولی حمل و نقل دریایی در کشور است، افزود: در دنیا حدود 80 درصد از کالاها از طریق دریا حمل می شود که این میزان در کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود دریا در شمال و جنوب کشور، بیش از 85 درصد است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای بیش از 5 هزار و 800 کیلومتر نوار ساحلی است، تصریح کرد: وجود این میزان نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت به اندازه منابع نفت می تواند برای کشور درآمدزایی داشته باشد

ترانزیت به اندازه منابع نفت می تواند برای کشور درآمدزایی داشته باشد