مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-02اقتصادي

کاشت 80 میلیون درخت در خوزستان تا پایان فروردین سال آینده


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان از کاشت 320 میلیون درخت در خوزستان طی 4 سال خبر داد و گفت: این اقدام باعث کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوای استان می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان از کاشت 320 میلیون درخت در خوزستان طی 4 سال خبر داد و گفت: این اقدام باعث کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوای استان می شود.

سید جمال موسویان در مراسم آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور که امروز، 11 آذرماه همزمان با سراسر کشور در نهالستان نوین چوب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: طرح نهال کاری پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور امروز در خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این طرح برای استان خوزستان برای چهار سال و در مساحتی حدود 290 تا 300 هزار هکتار اجرایی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: قرار است در طی این 4 سال 320 میلیون درخت در خوزستان تولید و کاشته شود که زمینه اشتغال ده ها هزار نفر از مردم و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در استان و همچنین مردم روستاها و دیگر گروه های هدف را فراهم خواهد کرد.

موسویان با بیان اینکه این طرح در قالب پویش مردمی اجرایی می شود، عنوان کرد: اجرای این طرح در خوزستان باعث کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوای استان و همچنین باروری طبیعی ابر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 80 میلیون درخت در خوزستان تا پایان فروردین سال آینده

کاشت 80 میلیون درخت در خوزستان تا پایان فروردین سال آینده