مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:212023-12-05سياسي

سنندج میزبان 4شهید گمنام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری صبح امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با اعلام اینکه شهرستان سنندج 26 آذرماه جاری مصادف با ایام فاطمیه میزبان 4 شهید گمنام خواهد بود افزود: مراسم استقبال از این شهیدان معظم در مسیر فرودگاه سنندج برگزار شده و مراسم تشییع با حضور پرشور مردم از میدان آزادی آغاز و در مسیر پیاده راه فردوسی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مراسم وداع با شهدا نیز در همان شب برگزار می شود، اظهار داشت: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه بیت المقدس به خاک سپرده می شود و سه پیکر دیگر به شهرستان های قروه، بیجار و دهگلان برای تشییع و خاکسپاری منتقل خواهند شد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس امروز در تمامی دنیا گسترش پیدا کرده است، گفت: امروز شاهد استقامت و رشادت مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی با تاسی اژ فرهنگ ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم که با نگیزه و ایمان پای ارزش ها و آرمان های دین مبین اسلام ایستاده اند.

عسکری پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و افزود: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج میزبان 4شهید گمنام می شود

سنندج میزبان 4شهید گمنام می شود