مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-06سياسي

روایت امام جمعه از آسیب های شدیدی که یک صندوق بر مردم بهمیی وارد کرد


امام جمعه بهمیی می گوید صندوق به اصطلاح سرمایه گذاری مشکلات و آسیب های اجتماعی زیادی بر مردم بهمیی وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر هلال احمر بهمیی و جمعی از پرسنل با امام جمعه شهرستان بهمیی دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهمیی در این نشست گفت: لازم است از خدمات و زحمات جمعیت هلال احمر که در بحران ها و شرایط سخت سیل ها و زلزله ها و دیگر امورات و اتفاقات مهم در کنار مردم هستند به مردم خدمت می کنند و غم و غصه و نگرانی از چهره مردم می زدایند و دل مردم را خوشحال و مسرور می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: بدانید که اعمال انسان مجسم می شود و اعمال نیک انسان به زیباترین شکل ها در قیامت انسان را ملاقات می کند یقیناً این خوشحالی و سرور و نشاطی که شما جمعیت هلال احمر در دل مردم ایجاد می کنید بر اساس روایات و احادیث به شکل یک راهنما و موهبت الهی در برزخ و قیامت تا رساندن به بهشت برای شما مجسم می شود.

وی گفت: اگر بخواهیم برای خدای متعال کارگرانی در روی زمین نام ببریم حقیقتاً جمعیت هلال احمر کارگران خدای متعال هستند تلاش کنید فضائل و فضیلت ها و معارف دین و قرآن و عترت و معرفت های لازم را در دل و و روح و فکر و قلب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امام جمعه از آسیب های شدیدی که یک صندوق بر مردم بهمیی وارد کرد

روایت امام جمعه از آسیب های شدیدی که یک صندوق بر مردم بهمیی وارد کرد