مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-05ورزشي

تمهیدات ترافیکی برای دیدار پرسپولیس - الدحیل/ احتمال اعمال ممنوعیت موقتی تردد


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و الدحیل قطر را تشریح کرد.

- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و الدحیل قطر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ احسان مومنی در تشریح جزییات این خبر گفت: پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در جریان هفته ششم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند و در همین راستا نیز پلیس راهور تمهیداتی را اتخاذ کرده و در همین راستا نیز تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعاتی پیش از شروع بازی، در معابر پیرامونی و اطراف منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

وی از تماشاگران خواست که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی به خصوص مترو و اتوبوس برای حضور در ورزشگاه آزادی استفاده کنند و گفت: آن دسته از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می کنند توجه داشته باشند که حتما در محل پارکینگ هایی که از قبل پیش بینی شده خودروی خود را متوقف کنند و از پارک خودرو در حاشیه معابر و به شکل دوبل پرهیز کنند.

به گفته معاون عملیات پلس راهور تهران بزرگ پس از پایان بازی و در محدوده آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی برای دیدار پرسپولیس - الدحیل/ احتمال اعمال ممنوعیت موقتی تردد

تمهیدات ترافیکی برای دیدار پرسپولیس - الدحیل/ احتمال اعمال ممنوعیت موقتی تردد