مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:462023-11-27ورزشي

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد


عبدالوهاب بردی قهرمان جودوی جهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران در خصوص دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این دیدار، دیداری صمیمانه بود و نکات خوبی بیان شد.

وی افزود: فضایی پرشور و جو پهلوانی و قهرمانی توام با معنویت و نگاه پدر به فرزند حاکم بود و باعث قوت قلب به همه ورزشکاران شد؛ به علاوه حضور همه قهرمانان در رشته های مختلف موجب تازه شدن دیدارها و صمیمیت بیشتر شد.

قهرمان جودوی جهان با اشاره به افزایش روحیه ورزشکاران در دیدار با رهبری بیان کرد: همچنین صحبت های رهبر معظم انقلاب باعث تقویت غرور ملی در قهرمانان و پهلوانان و امید پیدا کردن به آینده شخصی و قهرمانی بین آنها شد.

این قهرمان درمورد لذت این دیدار گفت: برای اولین بارم بود که توفیق این دیدار را داشتم و توصیف این دیدار غیر قابل وصف است.

بردی بیان کرد: با توجه توجه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال مدال آوران و بهبود کیفیت امکانات ورزشی و دستور و تاکید به دولتمردان و متولیان امر جهت کم شدن دغدغه زندگی ورزشکاران و طبیعتا اینکه شخص اول کشور برای ورزش و ورزشکاران اهمیت ویژه ای قائل هستند، می تواند نقش بسزایی در ایجاد انگیزه در ورزشکاران داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد