مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-14اجتماعي

گرمخانه شهرداری زاهدان آماده پذیرش افراد بی سرپناه


رییس ستاد ساماندهی متکدیان سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: گرمخانه شهرداری زاهدان واقع در خیابان شهید رجایی تجهیز و بهسازی شده و آماده پذیرش مددجویان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس ستاد ساماندهی متکدیان سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: گرمخانه شهرداری زاهدان واقع در خیابان شهید رجایی تجهیز و بهسازی شده و آماده پذیرش مددجویان است.

محمدرضا آذرمینا در گفت وگو با ایسنا- افزود: با توجه به شروع سرما و برودت هوا، در راستای کنترل پدیده بی خانمانی و همینطور کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف ساماندهی افراد آسیب پذیر، گرمخانه شهرداری زاهدان بهسازی و بازسازی گردیده و آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: این گرمخانه با دارا بودن امکاناتی نظیر حمام آب گرم، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب، سیستم گرمایشی و دیگر امکانات رفاهی در هفته جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و هم اینک آماده پذیرش افراد بی خانمان است.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپناه در معابر شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی 137 اطلاع رسانی کرده تا این قشر آسیب پذیر توسط نیروهای ستاد به گرمخانه مذکور انتقال و از امکانات ایجاد شده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان در این محل بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه شهرداری زاهدان آماده پذیرش افراد بی سرپناه

گرمخانه شهرداری زاهدان آماده پذیرش افراد بی سرپناه