مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-11سياسي

استقبال مردم گلبهار از لاله های گمنام


مردم مومن و خداجوی گلبهار از پیکر مطهر شهید گمنام که به مهمانی این شهرستان آمده بود به گرمی استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گلبهار، ساعتی پیش، مراسم استقبال از این پرستوی خونین بال از دانشگاه گلبهار آغاز شد.

امروز مرد و زن ، پیر و جوان ، دانش آموزان، دانشجویان به استقبال این شهید والامقام آمدند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بال عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیزترین هدیه الهی خود یعنی جانشان موجب سربلندی کشور عزیز ایران شدند با تمام وجود در آغوش بگیرند .

شهروندان گلبهار با مشت های گره کرده و یا فریاد های الله اکبر ، لا اله الا الله، عطر، عود و گل بر پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده نثار کردند.

حضور پرشور اقشار مختلف امت حزب الله و شهید پرور در آیین استقبال از این شهید و استفاده بهینه از فضای معنوی ایجاد شده بر شکوه و عظمت آیین افزوده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلبهار در همین زمینه گفت: آیین وداع با این شهید والامقام همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

سرهنگ ابوالحسن پوررضا با بیان اینکه شهدا تبلور فداکاری و ایثار هستند که بر گردن همه جامعه حق سنگینی دارند اظهارکرد: حضور پرشور اقشار مختلف، بازارایان، جوانان و نوجوانان، کودکان، هیات های مذهبی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم گلبهار از لاله های گمنام

استقبال مردم گلبهار از لاله های گمنام