مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-26اجتماعي

رجبی دوانی: درس ایران شناسی وارد مدارس می شود


رییس بنیاد ایران شناسی از ورود درس ایران شناسی به مدارس خبر داد و گفت: وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش قول حمایت در این زمینه داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین رجبی دوانی ظهر امروز در حاشیه حضور در آرامگاه بوعلی سینا با بیان اینکه همدان جایگاه بزرگ و بلندی در عرصه فرهنگ و تمدن ایرانی داشته و دارد اظهار کرد: در عظمت ایران همین بس که در مکان فعلی همدان از قرن ها پیش سابقه تمدنی وجود داشته و دارد.

وی با بیان اینکه در همدان از عصر اشکانیان تاکنون در همین منطقه همیشه فرهنگ و تمدن جاری و ساری بوده و این عظمت مردمان این منطقه را می رساند افزود: در صورت تامین اعتبار از شعبه ایران شناسی همدان حمایت ویژه ای خواهد شد تا بتواند برنامه ها و طرح های خود را اجرایی کند.

 رییس بنیاد ایران شناسی با تاکید بر اینکه بر آن هستیم در همه جای ایران کارهای علمی و ترویجی به گونه ای باشد که خروجی موثری داشته باشد عنوان کرد: باید خدمات و اقدامات ما در بنیاد ایران شناسی بتواند در بازیابی هویت ایرانی - اسلامی به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه شعبه های بنیاد ایران شناسی دغدغه چاپ آثار را نداشته باشند افزود: مراکز استان ها کارهای علمی و طرح ها را آماده کنند تا بعد از تامین هزینه بتوانیم آنها را منتشر کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی دوانی: درس ایران شناسی وارد مدارس می شود

رجبی دوانی: درس ایران شناسی وارد مدارس می شود