مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-19سياسي

فرمانده ارتش اوکراین حرفش را پس گرفت!


فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین علی رغم آنکه اظهارات پیشین خود را پس گرفت و ادعا کرد که وضعیت نبرد با روسیه «به بن بست نرسیده است»، گفت که تصمیم رییس جمهور این کشور مبنی بر اخراج تمامی روسای مراکز جذب نیرو مانع حضور نیروهای تازه نفس در خطوط مقدم برای جنگ با روسیه شد.

- فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین علی رغم آنکه اظهارات پیشین خود را پس گرفت و ادعا کرد که وضعیت نبرد با روسیه به بن بست نرسیده است ، گفت که تصمیم رییس جمهور این کشور مبنی بر اخراج تمامی روسای مراکز جذب نیرو مانع حضور نیروهای تازه نفس در خطوط مقدم برای جنگ با روسیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در پاسخ به سوال خبرنگاران در کی یف مبنی بر تاثیر اخراج روسای مراکز جذب نیرو در ارتش بیان کرد: آن ها حرفه ای بودند.

آن ها می دانستند چه کار باید انجام دهند.

طبق گزارش راشا تودی، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین در ماه اوت دستور اخراج 33 تن از روسای مراکز جذب نیرو در ارتش را صادر کرد.

او در گفت وگو با یک نشریه زرد انگلیسی تاکید کرد: رهبران نظامی باید از سیاست دور بمانند.

با تمام احترامی که برای ژنرال زالوژنی و تمامی فرماندهانی که در میدان نبرد هستند، قائلم، درک مطلقی از سلسله مراتب باید باشد و به همین دلیل دو، سه ، چهار، پنج رهبر نمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش اوکراین حرفش را پس گرفت!

فرمانده ارتش اوکراین حرفش را پس گرفت!