مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:212023-12-01سياسي

امام جمعه همدان: وزارتخانه ها اختیارات بیشتری به استان ها بدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه رییس دیوان عدالت اداری یک سفر تخصصی برای حل مشکلات مردم به استان داشت ظهار کرد: به وزرای دولت هم پیشنهاد می شود سفرهای چند روزه برای حل مشکلات در استان ها داشته باشند.

وی گفت: به عنوان مثال در طرح جامع شهر همدان مدت ها مشکلاتی را داریم که معطل مانده یا مشکل مسکن که در همدان جدی است و البته ایستگاه راه آهن که در شأن مردم همدان نیست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسئولان استان با قوت در حال پیگیری حل مشکلات هستند افزود: برخی از مشکلات در استان قابل حل نیست و در پیچ و خم وزارتخانه ها چند ماه معطل می شود بنابراین اگر وزرا در استان ها حاضر شوند، این مشکلات با سرعت بیشتری برطرف می شود.

وی تصریح کرد: معتقدم یک وزیر برای یک هفته باید در استان مستقر شود و مسائلی مانند مسکن را بررسی کند که چرا کندی در روند وجود دارد و یکی از شئون مردمی بودن همین استقرار ورزا و معاونان در استان و شهرها است.

شعبانی با بیان اینکه امروز وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات مختلف در استان حاضر شود ادامه داد: این نوع اقدامات به عدالت نزدیک تر است و نباید مسئولیت ها در وزارتخانه تمرکز یابد، بلکه اختیارات به استان ها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: وزارتخانه ها اختیارات بیشتری به استان ها بدهند

امام جمعه همدان: وزارتخانه ها اختیارات بیشتری به استان ها بدهند