مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-20بين الملل

کاردار سوئد به وزارت خارجه ایران احضار شد


در پی حکم صادره علیه حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در سوئد، کاردار این کشور در تهران به وزارت خارجه احضار و به وی اعلام شد که ایران حق خود را برای برداشتن گام متناسب محفوظ می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی اقدام دادگاه سوئد علیه حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در سوئد، یوران بیالرستد کاردار سفارت سوئد در تهران امروز چهارشنبه 29 آذر ماه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

مدیر کل غرب اروپا در احضار کاردار سوئد ضمن محکومیت شدید اقدام صورت گرفته علیه این شهروند ایرانی، گفت: جای تاسف است که ادعاهای واهی افراد و گروهکی که دهه ها مرتکب شنیع ترین اعمال تروریستی و ضد بشری علیه مردم ایران، عراق و اروپا شده اند، در دادگاهی با حداقل معیارهای دادرسی عادلانه، مورد استناد قرار می گیرد و اجازه داده می شود با سوءاستفاده از سازوکارهای حقوقی، مقاصد سیاسی جریان های مسموم و مخرب دنبال شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دادگاه تجدیدنظر سوئد روز گذشته حکم دادگاه بدوی این کشور مبنی بر حبس ابد حمید نوری که از سال 1398 در پی یک عملیات فریب و با طراحی گروهک تروریستی منافقین زندانی و در سلول انفرادی به سر می برد را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردار سوئد به وزارت خارجه ایران احضار شد

کاردار سوئد به وزارت خارجه ایران احضار شد