مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-09سياسي

راه کارآمدی علوم اسلامی استفاده از معارف وحیانی است


رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) راه کارآمدی علوم انسانی را استفاده از معارف وحیانی دانست و گفت: ما باید از این ظرفیت قدسی بهره مند شده و انسان را با مبدا هستی مرتبط کنیم و توحیدی شدن را به منصه ظهور برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حمید نگارش، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) برگزار شد؛ ضمن تبریک به پژوهش یاران گفت: قدمت پژوهشگاه علمی امام صادق(ع) به 44 سال می رسد و در بحث تدوین و تالیف جزو مراکز علمی برتر قم است که از ظرفیت های حوزه نیز در این راستا استفاده می کند.

رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) بیان کرد: بیش از 3 هزار و اندی کتاب به زیور طبع آراسته شده که بر اساس درخواست کاربر و معنا محور است.

وی ابراز کرد: امسال در نمایشگاه کتاب توفیقی حاصل شد که مقام معظم رهبری از آثار نمایشگاه بازدید کرده و از عناوین موجود اظهار خرسندی کردند و ما این را رزق معنوی خود دانسته و به آن مباهات می کنیم.

نگارش، بزرگترین امتیاز پژوهشگاه را پیشتازی در عرصه جهاد تبیین دانست و افزود: در راستای لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، این مرکز در زمینه بصیرت زایی و تحریف زدایی اقدامات جدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کارآمدی علوم اسلامی استفاده از معارف وحیانی است

راه کارآمدی علوم اسلامی استفاده از معارف وحیانی است