مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-20اقتصادي

رشد کمتر از 3 درصدی نوسازی شهری اهواز در 10 سال اخیر


سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: در رنج نرمال باید سالانه 10 درصد نوسازی شود اما متاسفانه در 10 سال اخیر رشد نوسازی در اهواز کمتر از 3 درصد بوده است و این مساله، - نقش دستگاه های مختلف در این زمینه را بیشتر نشان می دهد.

سید نوراله موسوی در نخستین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور که در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد، با اشاره به وضعیت معماری اسلامی ایرانی و حرکت به سمت معماری کلاسیک و آپارتمان سازی اظهار کرد: اهواز 19 هزار هکتار مساحت دارد که 3 هزار هکتار از این میزان در حوزه بازآفرینی شهری قرار دارد و نصف جمعیت اهواز در این 3 هزار هکتار ساکن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود 7 درصد مردم خوزستان در سکونتگاه های غیررسمی ساکن هستند که در آمار جدید این رقم بیشتر می شود.

مساحت سکونتگاه های غیررسمی اهواز یک هزار و 500 هکتار است و خوزستان جایگاه اول یا دوم کشور را از این نظر دارد که این شرایط جای تاسف دارد.

سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: در رنج نرمال باید سالانه 10 درصد نوسازی شود اما متاسفانه در 10 سال اخیر رشد نوسازی در اهواز کمتر از 3 درصد بوده است و این مساله، نقش دستگاه های مختلف در این زمینه را بیشتر نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کمتر از 3 درصدی نوسازی شهری اهواز در 10 سال اخیر

رشد کمتر از 3 درصدی نوسازی شهری اهواز در 10 سال اخیر