مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-01سياسي

فقهی: ایران فعالانه در حال توسعه علم و فناوری است


معاون سازمان انرژی اتمی و هیات همراه به نمایندگی از کشورمان در سومین کنگره بین المللی دانشمندان جوان روسیه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیرحسین فقهی، در سومین کنگره بین المللی دانشمندان جوان روسیه اظهار کرد: در این کنگره فرصت مناسبی برای همفکری جوانان کشورهای مختلف جهان با دانشمندان برتر و جوان روسیه فراهم شده است.

رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای افزود: تحریم های بین المللی علیه ایران و روسیه فرصت مناسبی را برای تقویت مشارکت بین مسکو و تهران در مقابله با چنین محدودیت هایی فراهم کرده است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: تجربه ایران در مقابله با تحریم ها نشان داده است که ما اقدامات مهمی را برای تقویت و توسعه علوم و فنون انجام داده ایم؛ به طوری که ایران فعالانه در حال توسعه علم و فناوری برای قرار گرفتن در جمع کشورهای پیشرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت شتابان در مسیر کسب علم و دانش و همچنین تجاری سازی پژوهش ها و ایده ها از مهمترین راهبردهای مدیریتی صنعت هسته ای جمهوری اسلامی ایران بوده و به یاری خداوند در تلاشیم سرفصل های گوناگون فناوری هسته ای را به صورت متوازن در کشور محقق سازیم.

مردم ایران با غلبه بر تحریم های آمریکا، شایسته عمیق ترین احترام ها هستند رییس مرکز تحقیقات ملی روسیه موسسه کورچاتوف نیز در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقهی: ایران فعالانه در حال توسعه علم و فناوری است

فقهی: ایران فعالانه در حال توسعه علم و فناوری است