مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-06سياسي

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد


«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «مهدی مسکنی» را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

- سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی مهدی مسکنی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن حکم انتصاب به شرح ذیل است: با عنایت به بند (ج) ماده واحده قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی مصوب (1388) و تصویب هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه در تاریخ 1402/09/13 و نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون مداری و درنظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی یعنی بازنشستگان و موظفین آن صندوق، تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله براساس قوانین، مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل آورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد