مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-28بين الملل

پیام پوتین به محمود عباس در مورد لزوم تشکیل کشور فلسطین


رییس جمهور روسیه در پیامی به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ثابت بودن موضع مسکو مبنی بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 تاکید کرد.

- رییس جمهور روسیه در پیامی به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ثابت بودن موضع مسکو مبنی بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین که توسط میخاییل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین خوانده شد، آمده است: در سایه درگیری های خونین که به اشکال غیر قابل شمارش باعث رنج غیرنظامیان در فلسطین شده است، ما به صورت ویژه بر موضع ثابت برای تشکیل کشور دارای حاکمیت فلسطین در مرزهای 1967 در راستای تحقق منافع قانونی مردم فلسطین تاکید می کنیم.

پوتین در این پیام خود تاکید کرد که تشکیل کشور فلسطین شرط اساسی برای حل نزاع میان فلسطین و رژیم صهیونیستی و شرط تحقق حل و فصل فراگیر، دائم و عادلانه نزاع میان فلسطین و رژیم صهیونیستی است.

بوگدانوف درخصوص سفر محمود عباس به مسکو نیز گفت که هنوز زمان دقیق آن تعیین نشده است، اما این سفر پابرجاست و لغو نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام پوتین به محمود عباس در مورد لزوم تشکیل کشور فلسطین

پیام پوتین به محمود عباس در مورد لزوم تشکیل کشور فلسطین