مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-22پزشكي

بیش از 70 درصد افراد جامعه، چاق هستند /ایران جز شش کشور چاق جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم که از امروز اول آذرماه به مدت سه روز در سالن ابوریحان دانشکده علوم پزشکی .

- در چهاردهمین کنگره بین المللی غدد درون ریز و متابولیسم مطرح شد: بیش از 70 درصد افراد جامعه، چاق هستند /ایران جز شش کشور چاق جهان رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی چاقی را یکی از بیماری های شایع دانست و گفت: بیش از 70 درصد افراد چاق هستند و باید بپذیریم ایران جز شش کشور از نظر چاقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم که از امروز اول آذرماه به مدت سه روز در سالن ابوریحان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد با اشاره به رشد قابل توجه در تولید علم اظهار کرد: در بررسی های ما آنالیز دقیقی از رتبه های علمی داشتیم به ویژه که در رشته غدد و متابولیسم درجه خوب و ممتازی را داریم.

وی با تاکید براینکه چالش های بیماری های غدد و متابولیسم تلاش گسترده همکاران را می طلبد، افزود: شایع ترین بیماری در ایران چاقی است و بیش از 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد افراد جامعه، چاق هستند /ایران جز شش کشور چاق جهان

بیش از 70 درصد افراد جامعه، چاق هستند /ایران جز شش کشور چاق جهان