مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-21بين الملل

انتقاد شدید رام الله از بی کیفر ماندن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد تداوم ارتکاب جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در سایه تداوم بی کیفر ماندن آن، شکست جامعه بین المللی در رسیدگی به آن را تعمیق می کند.

- وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد تداوم ارتکاب جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در سایه تداوم بی کیفر ماندن آن، شکست جامعه بین المللی در رسیدگی به آن را تعمیق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آزادی قاتلان ثائر ابوعصب اسیر فلسطینی از سوی مقامات اشغالگر را محکوم کرد و گفت: این رفتار بیانگر حجم فاشیسم و نژاد پرستی اشغالگران است.

این وزارتخانه در بیانیه خود افزود: رژیم اسراییل جان فلسطینی ها را بی ارزش می داند و به خود اجازه می دهد تا آن ها را با خونسردی در مقابل جهان به شهادت برساند و شهروندان را چنان به اعدام محکوم می کند که گویا بر اساس سیاست و فرهنگ آن، لایق زندگی نیستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقامات افراطی اسراییل به ترویج علنی این حقیقت و قانونی کردن اعدام و کشتار فلسطینی ها و حمایت از مرتکبین این جنایات ادامه می دهند.

این موضوع به بن گویر و اسموتریچ به عنوان نمادهای فاشیسم محدود نمی شود، بلکه شامل بسیاری از مقامات و آخرین آنها الی کوهن، وزیر خارجه اسراییل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید رام الله از بی کیفر ماندن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی

انتقاد شدید رام الله از بی کیفر ماندن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی