مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-22سياسي

با اختیارات استانی مشکلات حاشیه نشینی در مشهد کاهش می یابد


شهر مشهد یک کلانشهر و محل رجوع بسیاری از داخل و خارجِ ایران است، بنابراین باید با یک نگاه ملی و ارائه اختیارات و اعتبارات لازم مشکلات حاشیه نشینی را در این شهر کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، پس از بازدید چندی پیش محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از حاشیه شهر مشهد، در جلسه ای با حضور وی مشکلات این مناطق و اقدامات انجام شده در حوزه های زیرساختی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و در جهت بهبود وضعیت موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

مخبر در این جلسه با اشاره به تأکیدات صورت گرفته درخصوص حل مشکلات حاشیه شهر مشهد، گفت: در بازدید میدانی از این مناطق، مردم نگرانی ها و دغدغه هایی در خصوص آسیب های اجتماعی، کمبود امکانات شهری و رفاهی داشتند که با وجود اقدامات خوب شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در دو سال گذشته به نظر می رسد هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

معاون اول رییس جمهور در این جلسه که استاندار خراسان رضوی، فرماندار و شهردار مشهد و همچنین سایر مسئولان و مقامات ارشد محلی حضور داشتند، تصریح کرد: شهر مشهد یک کلانشهر و محل رجوع بسیاری از داخل و خارج از ایران است و بنابراین باید با یک نگاه ملی و ارائه اختیارات و اعتبارات لازم مشکلات حاشیه نشینی را در این شهر کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اختیارات استانی مشکلات حاشیه نشینی در مشهد کاهش می یابد

با اختیارات استانی مشکلات حاشیه نشینی در مشهد کاهش می یابد