مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-07سياسي

رشادت صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس رشادت ها و از خودگذشتگی های صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در نشست با فرمانده ناحیه مقاومت بسبج گچساران اظهار کرد: مسئولیت خطیر بر عهده سبز پوشان بی ادعا سپاه پاسداران قرار دارد که این جان برکفان برای انجام آن شبانه روز تلاش می کنند.

وی بیان کرد: مردم قدردان، اقدامات، مجاهدت ها و رشادت های بسیج و سپاه هستند چنانکه اگر رشادت ها و ایثارگری های آنها نبود امروز سرنوشت دیگری برای کشور رقم می خورد.

مدیرعامل نفت گچساران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ولایت مداری در حراست و صیانت از کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

کمالی با اشاره به نقش ویژه کارکنان نفت گچساران در اقتصاد کشور عنوان کرد:بی تردید کارکنان صنعت نفت سربلند در تمامی روزهای سخت کشور بوده اند و برگ زرینی از تاریخ را رقم زده اند چرا که صنعتی که تا دیروز وابستگی کاملی به واردات داشت امروز در اوج بالندگی و عزت به سر می برد.

سرهنگ پاسدار ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ضمن خداقوت به کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این جنگ اقتصادی اظهار داشت: نقش صنعت نفت گچساران در حوزه چهار استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است

رشادت صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است