مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-29سياسي

18 آذرماه، آخرین فرصت ارائه آثار هنرمندان برای دریافت مهر اصالت در کرمان است


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری داوری مهر اصالت گفت: هنرمندان صنایع دستی تا 18 آذرماه جاری مهلت دارند آثار هنری خود را به معاونت صنایع دستی ارسال کنند.

- ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری داوری مهر اصالت گفت: هنرمندان صنایع دستی تا 18 آذرماه جاری مهلت دارند آثار هنری خود را به معاونت صنایع دستی ارسال کنند.

کاظم حسین زاده امروز هشتم آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: داوری مهر اصالت علاوه بر ارتقا و بهبود کیفی محصولات تولیدی، به ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کمک می کند.

وی بیان کرد: تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال، انتخاب و معرفی آثار برگزیده و ایجاد انگیزه، بروز استعدادها، نوآوری و خلاقیت در تولید صنایع دستی از دیگر اهداف این رویداد ملی است که هر دو سال یک بار برگزار می شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به انتشار فراخوان داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی در سال 1402 و شرایط شرکت هنرمندان در این دوره افزود: استفاده از مواد مصرفی مرغوب در تولید، حفظ حقوق مالکیت معنوی در طراحی و تولید، توجه به کیفیت مطلوب اثر در فرآیند تولید و محصول نهایی و رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 آذرماه، آخرین فرصت ارائه آثار هنرمندان برای دریافت مهر اصالت در کرمان است

18 آذرماه، آخرین فرصت ارائه آثار هنرمندان برای دریافت مهر اصالت در کرمان است