مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-07سياسي

پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مازندران تشییع می شود+ مشخصات شهدا


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکرهای مطهر شهدای گمنام که به تازگی تفحص شدند، همزمان با ایام فاطمیه در شهرهای مختلف استان مازندران تشییع می شوند.

- پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مازندران تشییع می شود+ مشخصات شهدا ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکرهای مطهر شهدای گمنام که به تازگی تفحص شدند، همزمان با ایام فاطمیه در شهرهای مختلف استان مازندران تشییع می شوند.

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در استان مازندران اظهار کرد: این شهدا که به تازگی تفحص شدند، همزمان با ایام فاطمیه در شهرهای مختلف استان مازندران تشییع می شوند.

وی با بیان اینکه 9 شهر استان مازندران میزبان این شهدای گمنام هستند، افزود: پیکر مطهر یک شهید گمنام 17 ساله از عملیات والفجر 8 پس از تشییع در شهرستان رامسر در اردوگاه میرزا کوچک خان تدفین خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام 26 ساله از تک دشمن در جزیره مجنون پس از تشییع میهمان مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار در اردوگاه دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مازندران تشییع می شود+ مشخصات شهدا

پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مازندران تشییع می شود+ مشخصات شهدا