مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-11اقتصادي

1000 میلیارد تومان زیان انباشت ماشین سازی تبریز


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت: شرکت ماشین سازی تبریز 86 هزار مترمربع در یکی از مناطق برخوردار تبریز ساختمان و زمین بلااستفاده دارد که 20 سال است بلاتکلیف مانده و از طرفی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان زیان انباشته در ماشین سازی و ریخته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد، با بیان این که دانشجو همواره جز پیشروهای جامعه بوده اظهار کرد: محورها و موضوعاتی همچون آرمانگرایی، عدالت طلبی، همیشه در جامعه دانشگاه و دانشجو مطرح است.

وی افزود:  نکات مبهم کودتای 28 مرداد سال 32،  بعد از سالیان دراز مشخص شد، ولی جامعه دانشجویی کشور، از همان ابتدا، پی به حقیقت ماجرا برد و دست های نفاق آمریکا و ایادی آن را در جریان این کودتا به وضوح دید، دانشجویان در همان وهله اول این موضوع را فهمیده و تا پای جان،  برای عدالت خواهی و  آرمان گرایی ایستادند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان یادآور شد: اگر دانشجو، مطالبه گری، آرمان خواهی و عدالت طلبی را نادیده گرفته و این موضوعات در جامعه دانشجویی و دانشگاهی به صورت جدی دنبال نشود، اهداف اصلی جامعه دانشجویی  مغفول واقع می شود، بنابراین دانشجو باید در همه مسائل جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان زیان انباشت ماشین سازی تبریز

1000 میلیارد تومان زیان انباشت ماشین سازی تبریز