مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:462023-12-02سياسي

هیأت اندیشه ورز اولیای دانش آموزان در شهرستان های سمنان تشکیل می شود


سرپرست اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل هیأت اندیشه ورز اولیای دانش آموزان در تمام شهرستان های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جلیل صفری، سرپرست اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ظهر امروز در نشست مشترک مدیران کانون های بسیج فرهنگیان شهرستان های استان با حضور جانشین فرمانده سپاه استان در اقشار بسیج با محوریت هیأت اندیشه ورز اولیای دانش آموزان اظهار کرد: این هیأت به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هیأت های اندیشه ورز در لایه های مختلف اقشار جامعه برای ارائه راهبرد و خط نگاری جامعه نخبگانی قشر مربوطه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: سرلوحه قرار دادن کار جهادی در راستای بهره مندی از ظرفیت بزرگ اولیا به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد مشارکتی نظام تعلیم و تربیت دیگر هدف تشکیل این هیأت است.

سرپرست اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این هیأت با هدف بهره مندی از نظرها، پیشنهادها و دیدگاه های فاخر آن ها برای کمک به کارآمدی نظام تعلیم و تربیت تشکیل شد.

صفری افزود: مقرر شده است تا این هیأت که از طرح های ابتکاری آموزش و پرورش سمنان بوده در تمام شهرستان های استان تشکیل و مجمع استانی نیز با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اندیشه ورز اولیای دانش آموزان در شهرستان های سمنان تشکیل می شود

هیأت اندیشه ورز اولیای دانش آموزان در شهرستان های سمنان تشکیل می شود