مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-30سياسي

شرایط رفع توقیف خودرو و موتوردر پارکینگ های هرمزگان اعلام شد


دادگستری هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم در صورتی که در پارکینگ های سراسر استان وسیله نقلیه توقیفی دارند می توانند جهت رفع توقیف پیگیری و اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دادگستری هرمزگان امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد:  مردم در صورتی که در پارکینگ های سراسر استان وسیله نقلیه توقیفی دارند می توانند جهت رفع توقیف پیگیری و اقدام نمایند.

وسایل نقلیه ای که به هر دلیل هنگام توقیف، سند رسمی آن در اختیار راننده خودرو نبوده است با دستور قضایی و ارائه قبض پارکینگ قابل ترخیص است.

در مورد خودرو های فاقد بیمه نیز امکان ترخیص خودرو وجود داشته، ولی استفاده از خودرو پس از ترخیص مشروط به صدور بیمه نامه است.

در مورد افراد فاقد گواهینامه و توقیف خودرو های آن ها به این دلیل؛ با گرفتن و تکمیل فرم تعهد نامه عدم رانندگی تا زمان اخذ گواهی نامه؛ امکان ترخیص خودرو یا موتور سیکلت وجود دارد.

در مورد وسایل نقلیه ای که خلافی یا جرائم رانندگی بالایی دارند امکان اعتراض و رسیدگی در کمیسیون مربوطه و اخذ تخفیف و بخشش برخی از جرائم وجود دارد.

در مورد هزینه پارکینگ، تخفیف ها و مساعدت های قابل توجهی به شرح ذیل در نظر گرفته شده است: الف) هزینه پارکینگ موتور سیکلت های توقیفی روزانه دو هزار تومان و در هر حال به هر میزان سابقه توقیف از سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط رفع توقیف خودرو و موتوردر پارکینگ های هرمزگان اعلام شد

شرایط رفع توقیف خودرو و موتوردر پارکینگ های هرمزگان اعلام شد