مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-06سياسي

دانشجویان به رییس سازمان بازرسی چه گفتند؟


رییس سازمان بازرسی کل کشور در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حاضر شد و طی نشستی صمیمی ضمن استماع سخنان آنان به معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان برای پیگیری مطالبات دانشجویان مأموریت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، در پی تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعامل و هم اندیشی مستمر با جامعه نخبگانی و عموم مردم، خداییان در آستانه روز دانشجو در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان حاضر شد و صحبت های دانشجویان را شنید.

رییس سازمان بازرسی در این مراسم با گرامیداشت روز دانشجو و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت بیش از 16 هزار نفر از مردم بی گناه غزه، اظهار کرد: با توجه به شکستی که رژیم اشغالگر قدس در طوفان الاقصی داشت، دیوانه وار دست به کشتار مردم غزه می زند و این در حالی است که با این اقدام به پایان عمرش نزدیک تر شده و شبیه کسی است که در مردابی گرفتار و هرچه دست و پا می زند، بیشتر غرق می شود.

وی با اشاره به آثار طوفان الاقصی، از جمله این آثار را شکست دستگاه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و گفت: این رژیم غاصب با تبلیغات رسانه ای این باور را در جهانیان ایجاد کرده بود که اگر پرنده ای در غزه پر بزند دستگاه اطلاعاتی این رژیم مطلع می شود، اما این اقدام حماس نشان داد که چنین ادعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان به رییس سازمان بازرسی چه گفتند؟

دانشجویان به رییس سازمان بازرسی چه گفتند؟