مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-25سياسي

آیت الله اعرافی: مسئولان مسیر پیشرفت نخبگان در کشور را تسهیل کنند


اقدامات مسئولان باید به صورتی باشد که نخبگان در مسیر خدمت به نظام، انقلاب و کشور استوار باشند، اگر نخبگان تامین شوند و راهی برای پیشرفت آن ها باشد و ابزار مناسب را در اختیار آن ها قرار دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با محمد علی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزرت علوم، تحقیقات و فناوری که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم انجام شد، با اشاره به اینکه اهداف بزرگی در عرصه دانش بنیان وجود دارد، مطرح کرد: اهداف دانش بنیان جزو نیازهای اصلی کشور است و مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تاکید دارند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه موضوع مهاجرت نخبگان یک موضوع ناخوشایند است، عنوان کرد: اگر این مهاجرت ها برای کسب علم و با برگشت باشد مشکلی ندارد ولی درصد قابل توجهی از آن ها این گونه نیستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از علت های مهاجرت نبود ابزار لازم است، خاطرنشان کرد: مباحث معیشت، درآمد، فرهنگی و سیاسی در رده های بعدی علت های مهاجرت هستند.

اعرافی اضافه کرد: اگر نخبگان تامین شوند و راهی برای پیشرفت آن ها باشد و ابزار مناسب را در اختیار آن ها قرار دهیم، قطعا بسیاری از آن ها مهاجرت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: مسئولان مسیر پیشرفت نخبگان در کشور را تسهیل کنند

آیت الله اعرافی: مسئولان مسیر پیشرفت نخبگان در کشور را تسهیل کنند