مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-12اقتصادي

520 میلیارد ریال اعتبار در حوزه توسعه شبکه برق کنارک در حال اجراست


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: مانور نصب و اصلاح یک هزار و 550 دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستان های زاهدان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: مانور نصب و اصلاح یک هزار و 550 دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستان های زاهدان، چابهار و ایرانشهر برگزار و روشنی بخش معابر عمومی شد.

محمد رییسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای انجام این سه مانور نصب و اصلاح شبکه معابر عمومی اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده و می تواند رضایتمندی مردم را جلب و موجب ارتقای امنیت اجتماعی شود.

وی ادامه داد: 520 میلیارد ریال اعتبار در حوزه رفع افت ولتاژ برق، توسعه شبکه برق، تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار، برقرسانی به طرح اقدام ملی مسکن و روشنایی معابر شهرستان کنارک در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در اجرای مانوری جهادی 2 روزه در شهرستان چابهار 300 دستگاه کلاهک روشنایی معابر اصلاح و احداث شد، اظهار کرد: 6 تیم به همراه 18 نیروی عملیاتی در این مانور فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه رسالت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تأمین برق مطمئن و پایدار است، ادامه داد: هفته گذشته مانور جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 میلیارد ریال اعتبار در حوزه توسعه شبکه برق کنارک در حال اجراست

520 میلیارد ریال اعتبار در حوزه توسعه شبکه برق کنارک در حال اجراست