مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-08بين الملل

تحریم های جدید آمریکا علیه ارتش یمن و با اتهام زنی به ایران


وزارت امور خارجه آمریکا با اتهام حمایت ایران از نیروهای مسلح یمن، از اعمال تحریم های تازه علیه افراد و نهادهایی خبر داد که مدعی است با فروش کالاهای ایرانی به نیروهای یمنی کمک مالی می کردند.

- وزارت امور خارجه آمریکا با اتهام حمایت ایران از نیروهای مسلح یمن، از اعمال تحریم های تازه علیه افراد و نهادهایی خبر داد که مدعی است با فروش کالاهای ایرانی به نیروهای یمنی کمک مالی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای از تحریم 13 فرد و نهادی خبر داد که مدعی است مسئول تامین مالی نیروهای مسلح یمن از طریق فروش کالاهای ایرانی در شبکه پیچیده ای از مراکز تبادل و شرکت هایی در حوزه های مختلف هستند.

در این بیانیه که در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده، با تکرار ادعای مرتبط بودن ایران با اقدامات ارتش یمن آمده است: حمایت ایران از حوثی ها (انصارالله) باعث حملات بی دلیل به زیرساخت های غیرنظامی در اسراییل و کشتی های تجاری در دریای سرخ و خلیج عدن شده است.

این حملات کشتی های آمریکایی مشغول فعالیت در این منطقه را نیز تهدید کرده است.

با وجود این که حضور نظامی مداخله جویانه آمریکا در منطقه به بهانه کمک به تامین امنیت آن از دلایل اصلی تضعیف ثبات و امنیت منطقه غرب آسیا است، وزارت امور خارجه این کشور همچنین اشاره کرد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید آمریکا علیه ارتش یمن و با اتهام زنی به ایران

تحریم های جدید آمریکا علیه ارتش یمن و با اتهام زنی به ایران