مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-06سياسي

حضور 11 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «پایداری اجتماعی» کیواس


رتبه بندی سال 2024 نظام بین المللی «کیواس» در زمینه پایداری اجتماعی» منتشر شد و برای نخستین بار 11 دانشگاه ایرانی در جمع برترین دانشگاه های پیشرو جهان قرار گرفتند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رتبه بندی پایداری دانشگاه های جهانی در نظام رتبه بندی بین المللی کیواس (QS) در دومین دوره خود در سال 2024 منتشر شد، این رتبه بندی با استفاده از روشی متشکل از شاخص هایی که برای اندازه گیری توانایی یک مؤسسه برای مقابله با بزرگترین چالش های زیست محیطی، اجتماعی و حکمرانی (ESG) طراحی شده اند، انجام می شود و در تازه ترین رتبه بندی برای نخستین بار 11 دانشگاه ایرانی در جمع برترین دانشگاه های پیشرو جهان قرار گرفتند.

در رتبه بندی QS Sustainability 2024 نزدیک به 1400 دانشگاه از سراسر جهان بررسی شده اند.

شاخص های این رتبه بندی به اقدامات پایداری زیست محیطی - از جمله نهادهای پایدار، آموزش پایدار و تحقیقات پایدار - و اقدامات تأثیر اجتماعی، که شامل برابری، تبادل دانش، تأثیر آموزشی، اشتغال پذیری و فرصت ها و کیفیت زندگی است، تقسیم می شوند.

در ویرایش دوم رتبه بندی پایداری دانشگاه های جهان در نظام رتبه بندی بین المللی کیواس (QS) دانشگاه ها را بر اساس سه دسته ارزیابی شده اند تا نحوه اقدام آنها برای مقابله با فوری ترین چالش های جهانی جهان ارزیابی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 11 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «پایداری اجتماعی» کیواس

حضور 11 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «پایداری اجتماعی» کیواس