مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:262023-12-02حوادث

ضربه مقتدرانه پلیس گلستان بر پیکره سارقان و مجرمان سابقه دار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار فاضل دادگر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور طرح پیشگامان امنیت انتظامی در حوزه پلیس پیشگیری رو به مدت چهار روز از روز هفتم آذرماه در سطح استان گلستان اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 512 نقطه در استان پاکسازی شد و در طول این چهار روز 22 درصد کاهش سرقت و 300 درصد افزایش کشفیات سرقت ها را داشتیم و 206 سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتامی گلستان تصریح کرد: 230 معتاد متجاهر در این طرح که عامل وقوع سرقت بودند دستگیر و جمع آوری شدند و 20 اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.

دادگر گفت: در این طرح افراد مجرم متواری که حکم قضایی داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع یک هزار نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: 39 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد و 123 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پاکسازی که داشتند کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: 5 هزار و 200 لیتر انواع سوخت، 2 تن چوب قاچاق، 32 قبضه سلاح غیرمجاز نیز در این طرح توسط پلیس کشف شده است/ دادگر گفت: 143 دستگاه خودرو و 97 دستگاه موتورسیکلت که رفتارهای ناهنجار داشتند، رفتارهای خطرآفرین داشتند و یا ایجاد مزاحمت می کردند نیز توقیف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه مقتدرانه پلیس گلستان بر پیکره سارقان و مجرمان سابقه دار

ضربه مقتدرانه پلیس گلستان بر پیکره سارقان و مجرمان سابقه دار