مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-07فرهنگي

شمع 100سالگی جلال آل احمد خاموش شد


کیک تولد صدمین سالروز تولد جلال آل احمد در خانه خودش واقع در دزاشیب با حضور جمعی از دوستداران ادبیات و اعضای خانه شعر و ادبیات  بریده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، بعد از بازدید گروهی از خانه موزه سیمین و جلال، مهدی قزلی، مدیر خانه شعر و ادبیات در این مراسم که صبح روز پنجشنبه 16 آذرماه در خانه موزه سیمین و جلال برگزار شد، گفت: صدسال از زمان تولد جلال آل احمد می گذرد و قاعدتا با گذشت چنین زمانی، بسیاری به فراموشی سپرده می شوند اما جلال آل احمد از آن دسته از افرادی است که هر چه می گذرد، بیشتر شناخته می شود.

او افزود: ادبیات امروز ما و آنچه در داستان، روایت، نثر و حتی روزنامه نگاری داریم وام دار جلال است و اگر قرار باشد نوشته ما شبیه کسی باشد، شبیه اوست.

جلال آدم اهل تغییری بود و با خودش هم تعارف نداشت چه برسد به دیگران.

قزلی گفت: ما تصمیم گرفتیم به مناسبت سالروز صدسالگی جلال و برای آنکه از این نویسنده یاد کرده باشیم، توری به اسالم برگزار کنیم، شهری که جلال روزهای آخر عمر خود را آنجا گذراند و همان جا هم از دنیا رفت اما همچنان در شهر زنده است و اهالی 60 ساله این شهر از او به نیکی یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمع 100سالگی جلال آل احمد خاموش شد

شمع 100سالگی جلال آل احمد خاموش شد