مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-26سياسي

تحقق اراده مردم؛ عمق نگاه رهبر انقلاب به موضوع انتخابات


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسئله لزوم تحقق مشارکت بالا در انتخابات در دیدار اخیر اعضای شورای نگهبان با ایشان نوشت: - عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: از منظر رهبر انقلاب، جمهوریت و اسلامیت دو روی یک سکه هستند و این همگامی در مردم سالاری دینی متجلی می شود؛ نتیجه اینکه همه ارکان نظام اسلامی توسط مردم انتخاب می شوند و در این نقطه است که جمهوری اسلامی مفهوم پیدا می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسئله لزوم تحقق مشارکت بالا در انتخابات در دیدار اخیر اعضای شورای نگهبان با ایشان نوشت: اخیراً فرصتی مجدد فراهم شد تا دیدار ها با رهبر معظم انقلاب اسلامی تازه شود.

همانگونه که در خبر ها بود، معظم له ضمن تاکید بر جایگاه شورای نگهبان، بر برگزاری پرشور انتخابات تاکید فرمودند و اینکه پرشور برگزار شدن انتخابات وظیفه ای است برای همگان.

آنچه در خصوص این فرمایش معظم له دارای اهمیت است آن است که چرا ایشان بر ضرورت حضور پر شور مردم در انتخابات ها تاکید می کنند؟ جایگاه خواست و اراده ی عمومی که مظهر آن در امر سیاست، در انتخابات ظهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اراده مردم؛ عمق نگاه رهبر انقلاب به موضوع انتخابات

تحقق اراده مردم؛ عمق نگاه رهبر انقلاب به موضوع انتخابات