مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-28ورزشي

روستای رباط سمنگان تربت جام با 10 هزار نفر جمعیت قابلیت ارتقاء به شهر را دارد


امام جماعت روستای رباط سمنگان تربت جام گفت: روستای رباط سمنگان تربت جام با توجه به جمعیت 10 هزار نفری، قابلیت ارتقاء به شهر را دارد.

- ابراهیم غلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روستای رباط سمنگان شهرستان تربت جام علیرغم جمعیت 10 هزار نفری که دارد اما متأسفانه هنوز به شهر ارتقا نیافته است.

وی بیان کرد: هرچند روستایی با جمعیت 5000 نفر به شهر ارتقا یافته، اما این روستا با امکانات و پتانسیل هایی که دارد تازه ورزشکاران این روستا صاحب سالن ورزشی شده اند.

امام جماعت روستای رباط سمنگان تربت جام تصریح کرد: در این روستای 10 هزار نفری علاوه بر نبود امکانات ورزشی مشکلات دیگری همچون آموزشی و بهداشتی به شدت محسوس است.

وی گفت: نبود واحد آموزشی در مقطع متوسطه موجب شده دانش آموزان با تردد به دیگر شهرها مشغول تحصیل باشند، حتی تعداد زیادی از دختران این روستا به دلیل نبود واحد آموزشی از تحصیل باز می مانند، در همین خصوص از مسئولان انتظار داریم نگاه ویژه ای به این روستا به عنوان بزرگترین روستای خراسان رضوی داشته باشند.

غلامی در ادامه اظهار کرد: روستای رباط سمنگان تربت جام دارای 20 حلقه چاه عمیق متعلق به آستان قدس دارد، با توجه به این سرمایه عظیم، از آستان قدس انتظار داریم کمک کنند تا حقوقی که تاکنون از مردم این روستا ضایع شده برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای رباط سمنگان تربت جام با 10 هزار نفر جمعیت قابلیت ارتقاء به شهر را دارد

روستای رباط سمنگان تربت جام با 10 هزار نفر جمعیت قابلیت ارتقاء به شهر را دارد