مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-17سياسي

عشق به حضرت زهرا(س) در بوم و رنگ ؛ 9 اثر محمد روح الامین تقدیم به مادر


حسین روح الامین با روایت داستانی از استاد حسین علیزاده از چگونگی تبدیل عشق به اهل بیت (ع) به یک اثر هنری می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، هنر و دین دو اصلی هستند که در عرصه های مختلف با هم آمیخته شده و اثری نو را خلق کرده است، شاید در میان تمامی رشته ها هنر تجسمی بیش از هر چیز دیگری به مباحث دینی پرداخته و البته کار راحت تری را هم برای آن دارند.

حالا چند روزیست که خبر رونمایی از جدیدترین اثر حسن روح الامین در هییت رایه العباس در صدر اخبار فرهنگی و هنری قرار گرفته است.

جدیدترین اثر حسن روح الامین با عنوان مضطر در این هیئت رونمایی شد تا تلاقی هنر و معارف دینی در فضایی مربوط به اهل بیت (ع) رونمایی شود.

به گفته اهالی هنر، این اولین باری است که یک تابلوی نقاشی در هیئت رونمایی می شود و از این رو می توان این رویداد را اتفاقی جدید و بزرگ دانست.

به همین مناسبت برنامه گفت وگو محور و مستندگونه مضطر با حضور نقاش آثار مذهبی حسن روح الامین و مداح برجسته کشور حاج محمود کریمی تهیه، تولید و از قاب تلویزیون پخش شد.

در مستند مضطر حاج محمود کریمی با حسن روح الأمین درخصوص طراحی تابلو و حس و حال آن به گفت وگو می نشیند و در بخش هایی از برنامه به نقطه نظرات استاد غلامرضا سازگار، آیت الله میرباقری، ابراهیم حاتمی کیا، یوسفعلی میرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به حضرت زهرا(س) در بوم و رنگ ؛ 9 اثر محمد روح الامین تقدیم به مادر

عشق به حضرت زهرا(س) در بوم و رنگ ؛ 9 اثر محمد روح الامین تقدیم به مادر