مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-11سياسي

یزدی خواه: سایر کشورها را برای تغییر در ساختار سازمان ملل پای کار بیاوریم


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت در چند سال اخیر نشان داد که دیگر قدرت کافی برای جلوگیری از جنگ در دنیا را ندارد و لذا ساختار این نهاد باید تغییر کند.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت در چند سال اخیر نشان داد که دیگر قدرت کافی برای جلوگیری از جنگ در دنیا را ندارد و لذا ساختار این نهاد باید تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی یزدی خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معلمان ما سال گذشته بازنشسته شده اند اما علی رغم این که یکسال و نیم می گذرد هنوز پاداش پایان خدمت آنها پرداخت نشده است.

در بودجه سنواتی نیز این موضوع پیش بینی نمی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می رود دستگاه دیپلماسی ابتکار عملی را به کار گیرد چرا که ساختار سازمان ملل و به ویژه شورای امنیت سازمان ملل دیگر کارآمدی لازم را ندارد.

در چند سال اخیر شورای امنیت نشان داد که قدرت کافی برای جلوگیری از جنگ به ویژه در سوریه، عراق، بالکان، اوکراین و امروز در غزه را ندارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید ما این پیشنهاد را مطرح کنیم و سایر کشورها را برای تغییر در ساختار سازمان ملل و شورای امنیت پای کار بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: سایر کشورها را برای تغییر در ساختار سازمان ملل پای کار بیاوریم

یزدی خواه: سایر کشورها را برای تغییر در ساختار سازمان ملل پای کار بیاوریم