مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-02حوادث

کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ امروز شنبه 11 آذرماه 1402 در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 11 هزار قلم کالای قاچاق خبرداد و گفت: - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از 11 هزار قلم کالای قاچاق خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ امروز شنبه 11 آذرماه 1402 در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 11 هزار قلم کالای قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا ها کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای غیر استاندارد در محدوده خیابان فداییان اسلام شدند.

سرهنگ افشاری افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی توسط خودرو های شخصی در انباری در محدوده خیابان فداییان اسلام تخلیه و دپو شده که کالای خارجی را توسط خودور های شوتی به این مکان منتقل و دپو شدند.

وی افزود: طی بازرسی ماموران مشخص شد محل یک باب انبار کالا بوده که در سامانه انبار ها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالا های خارجی از نوع فلاکس، لیوان ماگ و پک تبدیل شارژ تلفن همراه در محل دپو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران