مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-03اجتماعي

صیادان هرمزگانی مدرسه برای دانش آموزان نابینا می سازند


جامعه صیادی استان هرمزگان برای ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی این استان مشارکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون صیدو بنادرماهیگیری شیلات هرمزگان ، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، نماینده اداره کل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولین و بهره برداران شیلاتی در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبرداد.

 مسعود بارانی با اشاره به مشارکت جامعه صیادی استان در ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی گفت: بدون شک با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی برای جامعه و در باب مسئولیت های اجتماعی جامعه شیلاتی استان از هیچ حمایتی برای عزیزان استثنایی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اهمیت و ویژگی های توان بخشی تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان استثنایی تصریح کرد:امید داریم با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی بتوانیم به مسئولیت های اجتماعی و در حد توان به آنها کمک کنیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان، هدف ازورود جامعه شیلاتی استان به حمایت از عزیزان استثنایی را فراگیرسازی و تـوسعه آمـوزش بـرای همه و بـه رسمیت شناختن حقوق دانش آموزان معلول برای برخورداری از فرصت های آموزشی برابر با سایر کودکان در نظام آموزش همگانی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان هرمزگانی مدرسه برای دانش آموزان نابینا می سازند

صیادان هرمزگانی مدرسه برای دانش آموزان نابینا می سازند