مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-11سياسي

اصلاح طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده اند


اصلاح طلبان تا حدودی در تهران به یک لیست واحد انتخاباتی رسیده اند و این امر می تواند اصولگرایان را نسبت به لزوم وحدت هوشیار سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا محمدرضا باهنر در نشست مشترک با جامعه اسلامی مدیران با یادآوری اینکه رهبری متفاوت از هر سال، امسال بسیار زودتر مسئله انتخابات را مطرح کردند، اظهار کرد: در زمینه اجابت مطالبه رهبری انقلاب هرگروه فعال می تواند در این عرصه نقش ایفا کند و پاسخ روشنی برای مشارکت عمومی داشته باشد.

عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در حال حاضر اصولگرایان به دنبال ایجاد وفاق هستند، پنج گروه در جبهه اصولگرایی آمادگی خود برای حضور و ارائه لیست در انتخابات را اعلام کرده اند و در این بین سهم خواهی به ائتلاف و وحدت اصولگرایان آسیب می زند.

امیدواریم با کمک همه احزاب و تشکل های اصولگرا بتوانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به عملکرد اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو گفت: اصلاح طلبان به دو گروه تقسیم می شوند؛ عده ای اعتقاد به تحریم انتخابات دارند اما عده ای دیگر حیات خود را وابسته به حضور در انتخابات و مشارکت می دانند.

مطابق اخبار واصله آنان تا حدودی در تهران به یک لیست واحد رسیده اند و این می تواند اصولگرایان را نسبت به لزوم وحدت هوشیار سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده اند

اصلاح طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده اند