مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-22سياسي

تشدید نظارت های استاندارد بر محموله های برنج وارداتی


بدنبال تشدید نظارت استاندارد بر کیفیت برنج های وارداتی در بنادر و گمرکات کشور، نشستی نیز میان مدیرکل استاندارد هرمزگان با واردکنندگان برنج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی هفته های اخیر خبر رسید که اداره کل استاندارد هرمزگان، نظارت بر کیفیت برنج های وارداتی را تشدید کرده است و در این زمینه محموله های وارداتی با دقت نمونه گیری و نتایج آن با بررسی کاملی مورد ارزیابی فنی قرار می گیرد.

این اقدام گامی در ارتقای امنیت غذایی مردم کشورمان و ایفای مسؤولیت های سنگین قانونی سازمان استاندارد کشور به عنوان یک سازمان نظارتی ویژه است که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

به همین منظور موانع ارزیابی انطباق محموله های برنج وارداتی در جلسه ای میان سهیلی مدیرکل استاندارد هرمزگان و جمعی از واردکنندگان برنج برگزار و در این جلسه مدیر کل استاندارد هرمزگان دستوراتی جهت تسریع در ارزیابی انطباق محموله های برنج صادر کرد.

   در این جلسه سهیلی راد با حمایت از تامین امنیت غذایی مردم، بر رعایت حقوق مصرف کنندگان و کیفیت کالاهای وارداتی تاکید کرد.

سهیلی راد با اشاره به انجام فرآیندهای نمونه برداری، بازرسی و آزمون کالاهای اساسی به ویژه برنج در حداقل زمان ممکن بر لزوم رعایت دقیق ضوابط و قوانین و حفظ ایمنی و سلامت جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های استاندارد بر محموله های برنج وارداتی

تشدید نظارت های استاندارد بر محموله های برنج وارداتی