مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-07اقتصادي

حضور نماینده بانک مرکزی در استان ها لازم به نظر می رسد


اتفاق بسیار لازمی است که نماینده بانک مرکزی در استان ها حضور داشته باشند و بنده آماده ام که در این موضوع پیش قدم باشم.

- ایسنا/زنجان وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اتفاق بسیار لازمی است که نماینده بانک مرکزی در استان ها حضور داشته باشند و بنده آماده ام که در این موضوع پیش قدم باشم.

سید احسان خاندوزی (پنجشنبه 16 آذرماه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی استان زنجان که در اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد، ضمن گرامی داشت روز دانشجو، اظهار کرد: ظرفیت های شرکت های صنعتی استان زنجان نسبت به گذشته رو به تکامل و پیشرفت بوده و در مسیر توسعه بیشتر است.

وی با بیان اینکه همت بالای زنجانی ها در بخش خصوصی واقعا ستودنی است، افرود: سختی های بخش خصوصی را درک می کنیم و به اندازه وسع خود کمک می کنیم و سخنگوی آنان هستیم.

این مسئول در خصوص مسئله مربوط به عوارض شمش روی، تصریح کرد: در این خصوص اگر واقعا زنجیره دیگری متصور نیست که محصول تکامل بیشتری پیدا کند آخر زنجیره، اسمش خام فروشی نیست که در این خصوص با مسئولان ذی بط پیگیری خواهیم کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مسئله نماینده بانک مرکزی که در استان زنجان مستقر باشد، پیشنهاد خوبی بوده و به مسئول مربوطه بیان خواهم کرد، گفت: اتفاق بسیار لازمی است که نماینده بانک مرکزی در استان ها حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده بانک مرکزی در استان ها لازم به نظر می رسد

حضور نماینده بانک مرکزی در استان ها لازم به نظر می رسد