مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-22اقتصادي

20 هزار قطعه زمین برای مسکن روستایی خوزستان تامین می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 20 هزار قطعه زمین در استان برای متقاضیان ساخت مسکن روستایی تامین می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 20 هزار قطعه زمین در استان برای متقاضیان ساخت مسکن روستایی تامین می شود.

غلامرضا صالحی امروز، یکم آذرماه در حاشیه بازدید از پروژه 751 واحدی طرح نهضت ملی مسکن اکباتان اهواز اظهار کرد: در خوزستان حدود 11 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که باید توسط بنیاد مسکن واحدهای آن ها ساخته شود و حدود 7 هزار و 600 نفر آورده 40 میلیون تومانی خود را واریز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از این تعداد برای 7 هزار و 75 نفر عملیات اجرایی طرح های مسکن در خوزستان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه در طرح هایی که توسط بنیاد مسکن در نهضت ملی مسکن استان در حال اجرا است شاهد پیشرفت مناسبی هستیم و کیفیت واحدهای در حال ساخت نیز مطلوب است.

صالحی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری بانک ها و با استفاده از متمم قراردادی که به تصویب رسیده است بتوانیم شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه ها باشیم.

وی در خصوص بحث تامین زمین ادامه داد: در شهرها تامین زمین به عهده راه و شهرسازی است و در این زمینه حدود 9 هزار واجد شرایط داریم که زمین مورد نیاز آن ها تامین نشده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار قطعه زمین برای مسکن روستایی خوزستان تامین می شود

20 هزار قطعه زمین برای مسکن روستایی خوزستان تامین می شود