مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-04اقتصادي

پیش بینی خرید و فروش سهام شرکت بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان طی 9 ماه آتی


مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اشاره به آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان گفت: سهام شرکت سرمایه گستر سهند با ارزش اسمی به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده و با هماهنگی هایی که با سازمان بورس و فرابورس انجام شده، - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اشاره به آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان گفت: سهام شرکت سرمایه گستر سهند با ارزش اسمی به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده و با هماهنگی هایی که با سازمان بورس و فرابورس انجام شده، پیش بینی می شود طی حداکثر 9 ماه آینده ، سهام این شرکت در بازار سرمایه قابلیت خرید و فروش پیدا کند.

همچنین طبق مصوبات هیات امنا به تدریج کلیه شرکت ها و هلدینگ ها بورسی خواهند شد و سهام این شرکت ها به فرهنگیان عضو صندوق تقدیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدنبال آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان حمیدرضا نجف پور کردی پیامی صادر کرد که در بخشی از متن آن آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که سرانجام پس از 12 سال چشم انتظاری فرهنگیان عضو صندوق، طرح ارزش مالکانه اجرایی شد و رویای دیرینه سهامدار شدن فرهنگیان و مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت محقق شد.

بدون تردید این دستاورد عظیم و تاریخی حاصل عقلانیت سازمانی و طرح ریزی عاقلانه و مجاهدت و تلاش شبانه روزی مدیران و همکاران و حمایت وزیر فعلی و سابق وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی خرید و فروش سهام شرکت بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان طی 9 ماه آتی

پیش بینی خرید و فروش سهام شرکت بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان طی 9 ماه آتی